בתי החולים "רבו" על פצועי הפיגועים, ליצמן זימן את המנהלים לשיחת נזיפה

ישראל פריי No Comments on בתי החולים "רבו" על פצועי הפיגועים, ליצמן זימן את המנהלים לשיחת נזיפה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ככל שמתארך גל הטרור שמכה ברחובות ישראל ובעיקר בבירה ירושלים, עלו דיווחים על עימות שמתנהל בין בתי החולים הגדולים בבירה, על הזכות לקבל את מפוני זירות הפיגועים, ככה"נ על רקע הסיקור התקשורתי הנרחב להם זוכים המוסדות הרפואיים בתקריות קשות אלו.

בגלי צה"ל חשפו בפירוט את חילופי הטענות בין "שערי צדק" ל"הדסה עין כרם", שמתמקדות בהאשמות על איכות הטיפול הרפואי ועל טענות להטייה של הפינוי לטובת "שערי צדק" והתעלמות מ"הדסה".

בעקבות הפרסומים בגל"צ, שר הבריאות, יעקב ליצמן, ומנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, התקשרו למנהלי שני בתי החולים – מנהלת הדסה, הפרופסור תמר פרץ, ואיתה מנהל הדסה עין כרם, הדוקטור יורם וייס, וגם למנהל בית החולים שערי צדק, פרופסור יהונתן הלוי.

בשיחות האלה הורה השר למנהלים לחדול מההאשמות ההדדיות, בוודאי בכלי התקשורת ובוודאי תוך כדי גל הטרור. עוד הבטיח להם מנכ"ל המשרד שאם יש אכן טענות שניתנות להוכחה, של בית חולים אחד על האחר, עליהם להתלונן למשרד הבריאות והטענות ייבדקו.

לטענת הכתבת יערה שפירא, שיחת הנזיפה עשתה את שלה, כאשר מזה כמה ימים לא שמענו בתקשורת אף אחד משני בתי החולים מדבר על הוויכוחים האלה. האם מדובר בשקט של הסדרה ויישוב הסכסוך או ברגיעה שבכלל מגיעה על רקע השקט במהומות? ימים יגידו.



0 תגובות